Rondjes draaien

22 april 2015

Maandag 20 april opnieuw de benen getest. Afgesproken met Dick in de buurt van Gunnar en DickUtrecht met als doel een tocht door de Utrechtse Heuvelrug. De Mio had er vandaag geen zin in met als gevolg dat we in de ochtend drie rondjes Bunnik zijn gefietst. Een bos- en boomloze tocht. Hier worden wij niet blij van met nog anderhalve week te gaan voor de Grand Départ. Na enig gevloek en getier besloot peregrino Dick, de grote navigator, het roer om te gooien en de Mio richting Amersfoort te sturen. Dat ging beter en uiteindelijk heerlijk door bos en hei gefietst en vervolgens in omgekeerde richting weer terug naar Utrecht. Overigens heb ik de tip van Johan ter harte genomen: mijn achterwerk wordt nu bekleed door een heerlijk Assos fietsbroekje. Resultaat: twee lachende billen.

1. Remco:
    22 april 2015
    Leuk het werkt. Ik ga het volgen
  2. Hans:
    22 april 2015
    Ondanks het risico van die erfenis ( alleen voor de insiders) zie ik 2 lachende gezichten en GEEN billen!Neem aan dat er meerdere Mio's zijn als het echt menens wordt?
  3. Margot:
    3 mei 2015
    Fijn dat wij, jullie stoere mannen, zo kunnen volgen!
    Succes samen!
  4. Nico:
    3 mei 2015
    de chinees heb je er dus al weer vanaf gefietst,asos is een super keus kan niet meer stuk.
    veel succes en plezier
  5. Toon:
    4 mei 2015
    He gunnar, hoe is het met de lachende billen na een paar dagen echt op pad?
    Respect voor je grote reis.
    Gr
    Toon
  6. Jaap:
    4 mei 2015
    Klasse mannen! Mooi reis gewenst en veel succes. Ik ga jullie in de gaten houden (: