Testrun en ongemak

9 april 2015

Afgelopen twee dagen op de fiets gezeten. Dinsdagochtend meldde peregrino Dick zich klokslag 7.30 uur in Alphen aan den Rijn. Om 8.30 uur op de nieuwe fiets gestapt met volle bepakking (17 kilo) voor een eerste ‘proeve van bekwaamheid’. De Mio fietsnavigatie kon vandaag haar best doen om ons te overtuigen van haar kwaliteiten. Het werd een mooie tocht vol ongemak. De Vaude fietsbroek heeft me aardig in de weg gezeten. Het hightec binnenstuk heeft een hoop ellende gebracht. Begrijp nu wat zadelpijn is. Na 146 km eindelijk Eindhoven bereikt en direct mijn derrière aan een onderzoek onderworpen. Conclusie: ik zou met liefde worden opgenomen in de bavianengemeenschap op de Apenrots in Artis. Heb direct een selfie van m’n achterwerk gemaakt om mijn klacht richting Vaude kracht bij te zetten. De volgend ochtend zwaar getwijfeld of ik überhaupt nog terug zou kunnen fietsen. Met de nieuwe fietsbroek van Castelli heb ik de gok uiteindelijk maar genomen. Een fantastische fietsdag geworden zonder zadelpijn en genoten van de schoonheid van het landschap waar we doorheen sneden. Voldaan aangekomen in AlphenVaude met 132 km op de tikker.

1. Pauline:
    9 april 2015
    Gelieve je in het vervolg minder plastisch uit te drukken. Ik ben zeer visueel ingesteld.
  2. Pim:
    9 april 2015
    Toch fijn zo'n testrun en tweede broek.
  3. Ron:
    9 april 2015
    Het was meer een vaute fietsbroek. Gelijk wegslingeren dat ding! verder een geweldige prestatie.
  4. Ewoud:
    9 april 2015
    Sterk optreden. En veelbelovend voor vanmiddag. Want ik neem aan dat je gewoon meetrapt bij mijn rentree op de echte fiets.......
  5. Johan:
    9 april 2015
    Assos broekje kopen en er gebeurd niks meer met die baby billetjes van je ;-)
  6. Sander:
    kusje d'r op?
  7. Monique:
    You,... hero's!!
  8. Hans:
    13 april 2015
    Mijn eerste reactie is duidelijk niet "doorgekomen". Volgende keer graag foto met de billen bloot. Kunnen wij ons beter inleven en een goed vergelijk maken met die Baviaan!
    Feit blijft dat je goed doorbijt makker! Hulde!
  9. Peter:
    13 april 2015