Bedankt

30 mei 2015 - Alphen aan den Rijn, Nederland

Lieve allemaal,

Inmiddels ben ik veilig geland in Nederland en mijn liefste Winny, Pip en Noor weer in de armen gesloten. In de afgelopen weken heb ik van familie en vrienden veel lieve berichten gekregen. Mooie aanmoedigingen waren het. Met het laatste videofilmpje (zie onder video's Bedankt en vergeet geluid niet aan te zetten) bedank ik jullie in beeld hiervoor. Bonne Camino.

1. Annet en Patrick:
    30 mei 2015
    Welkom thuis Gunnar! Topprestatie! Respect!
  2. Wolf:
    30 mei 2015
    Jij ook bedankt voor de leuke verhalen!
  3. Monique:
    30 mei 2015
    Deze mooie ervaring neemt niemand je meer af! Welkom thuis bij je mooie meiden, enne... Een boek kun je uitgeven! X
  4. Ineke:
    Wauw !!! Gunnar.
    Wat een prestatie ! Een dikke dankjewel voor de mooie verhalen die ik mocht lezen. Heel veel mensen praten erover maar jij hebt het echt gedaan. Zo mooi X
  5. Erica:
    31 mei 2015
    He gun. Wat een fantastische ervaring heb je op een geweldige manier met ons gedeeld. Dank daarvoor en heerlijk je 3 angels weer id armen te sluiten. Trots op jou
  6. Nico:
    31 mei 2015
    heb even verstek moeten laten gaan gunnar omdat ik zelf ook onderweg was ,geweldige ervaring en prestatie en prachtige reisverslagen,heb genoten
  7. Ton Bouwhuis:
    1 juni 2015
    Hoi Gunnar, ik heb je reisverhalen met heel veel plezier gelezen. Fantastisch dat het zo een mooie ervaring voor je is geweest. Verder vernam ik van Winnie dat je per half juni weer aan de slag gaat. Van harte gefeliciteerd, dat moet je een goed gevoel geven! Groetjes en we spreken elkaar ongetwijfeld wel weer ergens.
  8. Petra:
    3 juni 2015
    Jammer hoor, ik vond je blogjes heel amusant! Maar welkom thuis weer! Even genieten van je meisjes
  9. Gerard Koopman:
    16 augustus 2015
    Hai fietsmaatje Gunnar en ook Familie,
    Je bent een schrijver Gunnar!

Heb je je normale leven en nieuwe baan opgepakt ?
    Zelf gaat het me weer normaal hoor, vrijwilligerswerk, wat tennissen en recreatie/fietsen tussen de buitjes door ennn huisman.

Ga nu de rest van je blog es doornemen. Komen we weer in de ´andere´ Compostela-sferen.
    Excuus voor de late reactie !

Hartelijke groet, Gerard en Jozee Koopman. Ursem.